شناسهٔ خبر: 15753 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رادیو جشنواره راه‌اندازی شد

رئیس کمیته نمایشگاه رادیو جشنواره در مراسم افتتاحیه گفت: این نمایشگاه شامل چهار بخش است که در بخش اول غرفه یادنامه محصولات قدیمی این رسانه را در معرض نمایش قرار داده‌ایم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه «رادیو جشنواره» امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، تقدس‌نژاد معاون اداری مالی رسانه مالی، مهدی دهقان نیری رئیس کمیته نمایشگاه رادیو جشنواره و تنی چند از میهمانان خارجی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

مهدی دهقان نیری رئیس کمیته نمایشگاه رادیو جشنواره در ابتدای این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه رادیو جشنواره شامل چهار بخش است و در بخش اول غرفه یادنامه قرار دارد، گفت: پیش از ۷۴ سال از قدمت رادیو در ایران می‌گذرد از این رو در این غرفه تلاش کردیم محصولات قدیمی این رسانه را در معرض نمایش قرار دهیم.

دهقان نیری در ادامه افزود: غرفه‌ی دیگر «رادیو بخشی» است که در آن سیستم تبدیل برنامه‌های رادیو از آنالوگ به دیجیتال را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه نمایش عملکرد ده سال رادیو به شیوه‌ای جدید از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است، به غرفه‌ی دیگر اشاره می‌کند و درباره آن می‌گوید: غرفهٔ پایانی نمایشگاه محصول پژوهشگاه است که در آنجا کتاب‌های رادیو به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس برپایی نمایشگاه رادیو جشنواره برای آشنایی میهمانان خارجی با صنایع دستی ایران غرفه‌هایی را با محوریت این موضوع در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

نظر شما