شناسهٔ خبر: 15921 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پیامک خبری» فرشاد مهدی پور رونمایی می شود

با حضور حسین انتظامی ، عماد افروغ و شهرام گیل آبادی کتاب‌های‌ «رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی» و «پیامک خبری» نوشته فرشاد مهدی پور رونمایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، کتاب‌های «رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی» و «پیامک خبری» اثر فرشاد مهدی پور در چهل و دومین نشست زرین قلم به همت فرهنگسرای رسانه و به مناسبت روز ارتباطات رونمایی خواهد شد.

کتاب «پیامک خبری»  که از سوی انتشارات خبر امروز منتشر و راهی بازار نشر شده، با مقدمه‌‌ای از عماد افروغ آغاز می‌شود و اصلی‌ترین مقاله آن، نوشته‌ای در باب وضعیت پیامک‌های خبری در ایران است؛ پدیده نوظهوری که تاکنون تحقیقی مستقل درباره آن انجام نشده و شاید بتوان این اثر را نخستین گام در این عرصه ارزیابی کرد.

همچنین کتاب «رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی» مجموعه یادداشت‌هایی درباره وضعیت رسانه‌های ایران در زمان جنگ نرم است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا مولفه‌های یک رسانه اخلاق‌گرای انقلابی را تبیین کند.

چهل ودومین  نشست زرین قلم با حضور حسین انتظامی - معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، عماد افروغ – پژوهشگر و استاد دانشگاه ، شهرام گیل‌آبادی – رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران،  فرشاد مهدی پور – نویسنده  و جمعی از اساتید، دانشجویان و پیشکسوتان حوزه رسانه وارتباطات، روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 15، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  2-22888780  تماس بگیرند.
 

نظر شما