شناسهٔ خبر: 15955 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد از ساعت 2 بعدازظهر امروز

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به نحوه تكميل فرم انتخاب رشته‌های تحصيلي اينترنتي برای داوطلبان مجاز کنکور كارشناسی ارشد 93 گفت: داوطلبان از ساعت 14 امروز چهارشنبه می‎توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین توکلی در گفتگو افزود: نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد سال ۱۳۹۳ منتشر شده است و داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان به نشاني www.sanjesh.org دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره ۲) اين آزمون را دريافت کنند.

وی افزود: مهلت انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۳ از روز چهار‌شنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز يكشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد و داوطلب امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل را از میان کدرشته های اعلامی دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: تاريخ برگزاري آزمونهاي علمي، تشريحي، پروژه و يا عملي داوطلبان متقاضي كد رشته‌هاي امتحاني ۱۱۱۵-۱۱۳۱-۱۱۴۸ (رشته مديريت شهري)-۱۳۵۰-۱۳۵۱-۱۳۵۲-۱۳۵۶-۱۳۵۷-۱۳۵۸-۱۳۶۰-۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ كه مجاز به انتخاب رشته شده باشند در تاريخ ۱۲ خردادماه از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي سازمان سنجش اعلام می شود.

وی گفت: پاسخنامه و كليد سوالات براي آن دسته از داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته شده اند از روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۳ در سايت اين سازمان قابل دسترسي است.

نظر شما