شناسهٔ خبر: 15979 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرداوران چهاردهمین جشنواره شهید غنی‌پور معرفی شدند

احمد دهقان، حبیب یوسف‌زاده، ناصر نادری و ابراهیم زاهدی‌مطلق به عنوان سرداوران چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور معرفی شدند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) با معرفی این چهار نویسنده به عنوان سرداور بخش‌های چهارگانه انتخاب کتاب سال بچه‌های مسجد، چهاردهمین دوره جشنواره حبیب را کلید زد.

احمد دهقان به عنوان سرداور بخش داستان انقلاب و دفاع مقدس، حبیب یوسف‌زاده به عنوان سرداور بخش نوجوان، ناصر نادری به عنوان سرداور بخش کودک و ابراهیم زاهدی‌مطلق به عنوان سرداور بخش رمان با موضوع آزاد انتخاب شده‌اند.

در جلسه شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) در سال جاری، مجدداً بر این تصمیم که داوری‌ها و انتخاب کتاب سال این شورا باید در تمام مراحل توسط بچه‌های مسجد انجام شود، تاکید شد. بنابراین، هر یک از سرداوران موظف هستند در هر بخش دو داور دیگر را انتخاب کرده و آثار منتشر شده در سال ۹۲ را بررسی و کتاب سال را معرفی کنند.

اعضای جلسات قصه‌نویسی دوره جدید مسجد جوادالائمه (ع) برای اولین بار امسال در بخش‌های رمان آزاد و همین‌طور رمان انقلاب و دفاع مقدس در جمع‌آوری کتاب‌ها به داوران هر بخش کمک خواهند کرد.

انتخاب نهایی داوران متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جشنواره نویسنده شهید حبیب غنی‌پور، از دستاوردهای نویسنده فقید امیرحسین فردی است. این جشنواره تنها جایزه‌ای است که مراسم پایانی آن در مسجد برگزار شده و برگزیدگانش جوایز خود را از خانواده شهدای جنگ دریافت می‌کنند. یا به گفته رضا امیرخانی تنها جایزه در جهان است که برگزیده‌ها برای دریافت جایزه خود باید کفش‌ها را از پا درآورند.

نظر شما