شناسهٔ خبر: 16129 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ضرب و شتم دانشجوی دکتری توسط رئیس دانشگاه علامه

دانشجوی سال آخر دکترای فلسفه تطبیقی دانشگاه علامه طباطبایی از ضرب و شتم خود توسط رئیس این دانشگاه به‌دلیل اعتراض نسبت به دستکاری مخفیانه در کارنامه تحصیلی‌اش خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ سیدحسین علوی، نویسنده کتاب‌های «شوالیه اناث» ـ شرح زندگی شیرین عبادی ـ و «اخلاق درندگان» ـ نقد آراء دکتر سروش ـ از دستکارى کارنامه‌اش و متعاقباً مضروب شدنش به‌دست رئیس دانشگاه علامه طباطبایى خبر داد.

استاد دانشگاه جامعه المصطفی(ص) در این گفت‌وگو اعلام کرد: هفته گذشته برای پیگیری تغییرات ناگهانی در ریز نمرات کارنامه تحصیلی‌ام به دفتر آقای دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی مراجعه کردم تا دلیل این تغییرات غیر قانونی و دستکاری در اسناد دولتی را جویا شوم، اما ایشان به جای ارائه پاسخ به من، به همراه دو تن از اعضای دفترشان به ضرب و شتم من پرداختند.

علوی افزود: در این درگیری که با حمله شخص آقای سلیمى صورت گرفت از ناحیه بینی و گردن و بازوان مجروح شدم که پس از شکایت از رئیس دانشگاه علامه به اتهام ضرب و جرح و توهین و...، پزشکی قانونی ضمن تأیید ایراد ضرب و جرح شدید علیه بنده، نیم درصد دیه کامل برایم تعیین کرد.

مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه ضرب و شتمش توسط رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با واکنش‌های زیادی در میان دانشجویان و اساتید دانشگاه روبرو شده است، وعده داد طى روزهاى آینده اسنادى را در این رابطه منتشر خواهد کرد.

لازم به ذکر است این خبرگزاری آماده دریافت و انتشار پاسخ و توضیحات ریاست محترم دانشگاه علامه طباطبایی در مورد این خبر است.

نظر شما