شناسهٔ خبر: 16226 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان سینمایی: رئیس جمهور همچنان رئیس شورای عالی سینماست

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اغاز جلسات شورای عالی سینما از هفته آینده گفت: رئیس جهمور همچنان به عنوان رئیس شورای عالی سینما حضور دارد و تغییری در روند این شورا به وجود نیامده است.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ حجت‌الله ایوبی در خصوص وضعیت شورای عالی سینما گفت: آقای «رمضانعلی حیدری خلیلی» به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی سینما منصوب شده است و از هفته آینده رسما جلسات شورای عالی سینما آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اینکه محل برگزاری جلسات کجا خواهد بود و آیا رئیس جمهور همچنان رئیس شورای عالی سینما خواهد بود یا خیر؟ اظهار داشت: رئیس جمهور همچنان به عنوان رئیس شورای عالی سینما حضور دارد و تغییری در روند این شورا به وجود نیامده است اما جلسات کارگروه‌های تخصصی در وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سینمایی و دبیر شورای عالی سینما تاکید کرد: جلسات اصلی که رئیس جمهور در آن حضور داشته باشند به میزبانی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود و فکر نمی‌کنیم لازم باشد بیش از دو بار در سال وقت ایشان را بگیریم و ما بقی جلسات که اختصاص به جلسات تخصصی و کارگروه‌ها دارد و وزارت ارشاد برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش،مسعود جعفری جوزانی، خسرو سینایی، پرویز پرستویی، منوچهر محمدی، احمدرضا درویش، سیدرضا میرکریمی و فرهاد توحیدی 19 فروردین 93 با حکم وزیر ارشاد به عنوان اعضای جدید شورای‌ عالی سینما منصوب شدند.

نظر شما