شناسهٔ خبر: 16260 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر شبکه دو از پشت صحنه سریال «بین خودمون بمونه»

مدیر شبکه دو سیما از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «بین خودمون بمونه» به کارگردانی علی عطشانی بازدید کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علی بخشی زاده مدیر شبکه دو سیما امروز با حضور در پشت‌صحنه مجموعه «بین خودمون بمونه» که به کارگردانی علی عطشانی در حال تولید است از مراحل ساخت و تولید این سریال بازدید و با عوامل این پرژه گفت‌وگو کرد.

در این بازدید مهدی کریمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی، حسین حسینی مقدم مدیر امور عمومی و ناصر گنج‌خانلو مدیر روابط عمومی شبکه دو سیما حضور داشته است.

«بین خودمون بمونه» درباره شخصی به نام تورج است که در آستانه اسباب‌کشی به منزل جدیدش ۴۰ میلیون تومان پول کم دارد بعد از تلاش‌های پی‌در‌پی تنها راه را در فروش زمینش در کاشان می‌بیند. او برای فروش زمینش نیاز به مرخصی دارد و از همین رو برای گرفتن مرخصی به دروغ متوسل می‌شود و این دروغ آغاز دروغ‌های دیگر اوست...

سیما تیرانداز و بهنام تشکر تا به امروز جلوی دوربین این فیلم تلویزیونی رفتند و آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی و مهران رجبی هم از دیگر بازیگرانی هستند که تا چند روز آینده ایفای نقش می‌کنند.

سریال «بین خودمون بمونه» امروز با تصویربرداری از بازی فوتبال بهنام تشکر در زمین ورزش در نزدیکی جنت‌آباد ادمه یافت و  بهنام تشکر بازیگر نقش تورج جلوی دوربین رفت و سکانس بازی فوتبال او تصویربرداری شد و ایفای نقش کرد.

تله‌فیلم«بین خودمون بمونه» به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو به کارگردانی علی عطشانی با نگاهی اجتماعی به معضل دروغ و تاثیرات آن در جامعه امروز برای پخش در نیمه شعبان در حال تولید است.

نظر شما