شناسهٔ خبر: 16296 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بنیاد ادبیات داستانی دوباره پلمپ شد

داستان پلمب ساختمان بنیاد ادبیات داستانی همچنان ادامه دارد و مجدداً روز گذشته از سوی شهرداری برای پلمب این مکان مراجعه شد اما مقاومت کارکنان برای ممانعت ادامه داشت.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ روز گذشته مهلت حضور و فعالیت بنیاد ادبیات داستانی در ساختمان خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، بالاتر از طالقانی، کوچه نوید، به پایان رسید و مسئولان امر برای پلمب این ساختمان وارد عمل شدند اما با مقاومت کارکنان مواجه شدند.

 
ساختمانی که بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در آن قرار دارد مسکونی است از این رو شکایت یکی از ساکنان این ساختمان، باعث شد این مکان از سوی شهرداری در دوم بهمن 92 پلمب شود.

اما با مذاکراتی در این راستا همایون امیرزاده پس از چندی اعلام کرد: فعالیت بنیاد ادبیات داستانی تا پایان مدت قرار داد در ساختمان نجات‌اللهی ادامه دارد. تا اردیبهشت سال 1394 فعالیت بنیاد ادبیات داستانی در ساختمان کنونی بلامانع دانسته شد، ضمن اینکه مالک طبقه چهارم این ساختمان که شاکی پرونده بود از شکایت انصراف داد.

اما روز گذشته مجدد ماموران به قصد پلمب وارد عمل شدند ولی با مقاومت کارمندان این بنیاد مواجه شدند که در نهایت همه چیز برای ادامه فعالیت در این ساختمان به روز شنبه واگذار شد.

نظر شما