شناسهٔ خبر: 16300 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اصفهانی و رضا صادقی برای نیما وارسته پیام تسلیت دادند

:در پی درگذشت ناگهانی زنده‌یاد نیما وارسته هنرمند محمد اصفهانی و رضا صادقی با ارسال پیامهایی جداگانه این حادثه ناگوار را تسلیت گفتند.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ در پیام اصفهانی آمده:«برق غیرت چو چنین می‌جهد از مکمن غیب                تو بفرما که من سوخته خرمن چه کنم؟

حافظا! خلد برین خانه موروثی توست                      اندرین منزل ویرانه نشیمن چه کنم؟

با سلام و ابراز تألم به مناسبت فقدان ناگهانی و حیرت‌آور موزیسین و دوست خوبم مرحوم نیما وارسته!

بدین وسیله تأثر شدید خود را از این واقعه جانگداز اعلام می‌دارم و به خانواده محترم آن مرحوم و تمامی اهالی فرهنگ و هنر تسلیت عرض می‌کنم. آخرین ملاقات ما در پشت صحنه کنسرت بنیامین عزیز در بهار ۹۳ بود. آن شب؛ نیما با حجب و حیای مخصوص به خودش و با هنرمندی قابل تحسینش بر فراز استیج برای همگی ما ویولن و کیبورد نواخت.

یادش بخیر و نیکی باد...».

رضا صادقی نیز در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار عکس نیما وارسته نوشت:«جهان پير است و بى بنياد از اين فرهـاد كش فرياد ..... بعضى وقتا فقط بايد بغض كرد و حرف نزد .... نيما عزيز هـم رفت ، به سادگى ، بى خداحافظ ؟! خدا حافظ دوست من ، خدا حافظ ساز دلنشين صحنه ها ، خدا حافظ وارسته پنجه هاى ايرانى ....

روحش شاد و خداوند به خانواده محترمش صبر عطا كنه .... تسليت ميگم به جامعه موسيقى پاپ و مردم هنرمند دوست ايران».

یادآور می شود نیما وارسته هنرمند موسیقی پاپ دوشنبه شب گذشته به دلیل بروز عارضه قلبی درگذشت.آیین بدرقه هنرمند فقید، نیما وارسته، امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت برگزار ‌شد.این هنرمند جوان، در یک استخر به دلیل نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت و  پلیس در محل حادثه حضور پیدا کرده تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

نظر شما