شناسهٔ خبر: 16339 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از ۳۰ کتاب مرتبط با موضوع الگوی پیشرفت در کنفرانس سوم

۳۰ عنوان تک نگاری در موضوعات مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در نخستین روز از برگزاری «سومین کنفرانس اگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» رونمایی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، با حضور صادق واعظ زاده رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، حجت الاسلام احمد احمدی، محمد حسین پناهی، رئیس کمیته علمی کنفرانس سوم و هادی اکبر زاده دبیر این کنفرانس از ۳۰ کتاب «تک نگاری» مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رونمایی شد.

تولید و انتشار این ۳۰ عنوان کتاب در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت صورت گرفته و بنابر آنچه که اکبر زاده دبیر سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می‌گوید کار تولید و انتشار این تک نگاشتها در سال جاری و پس از برگزاری این کنفرانس ادامه خواهد یافت.

۳۰ عنوان تک نگاشتی که امروز ز آنها رونمایی شد، در سال گذشته تولید و تالیف شده و به تازگی یعنی در بهار سال جاری به چاپ رسیدند.

هادی اکبر زاده معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همچنین درباره این آثار تازه رونمایی شده به خبرنگار تسنیم گفت: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تولید دانش و گسترش و تعمق ادبیات موضوعی در حوزه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، این آثار را منتشر کرده است.

وی این آثار را فاخر خواند و گفت:  این کتابها نوشتارهای تخصصی و نیمه مبسوطی هستند که توسط یک پژوهشگر خبره در یک موضوع خاص نگاشته می‌شود.

دبیر سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درباره شیوه انتخاب این تک نگاشتها هم افزود:  به طور کلی شاخص‌هایی که در انتخاب یک مقاله برای تدوین تک نگاشت مورد توجه اند عبارتند از: «میزان ارتباط موضوعی مقاله با مباحث مربوط به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «کیفیت مقاله یا سیر موضوع»، «نقاط قوت مقاله به لحاظ استحکام در نحوه استدلال یافته های پژوهشی، انسجام و همبستگی موضوعی و ...»، «طرح   ایده های بدیع و گشودن افق‌های تازه ارائه پیشنهادات راهبردی»، «سؤالات کلیدی اساسی و کلیدی مطرح شده و نحوه پاسخ یابی آن‌ها»، «موضوعات و سؤالات مرتبط و نظام‌مندی موضوعی آن‌ها»، «میزان و ارجاع به پژوهش‌های دیگران».

نظر شما