شناسهٔ خبر: 16411 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دو کتاب تازه منتشرشده عماد افروغ در فرهنگسرای شفق رونمایی می‎شود

فرهنگسرای شفق اقدام به رونمایی از دو کتاب "توحیدگرایی و صلح" و "فریادهای خاموش(روزنگاشت تنهایی)" دکتر عماد افروغ کرده است.

 

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، رونمایی از دو کتاب "توحیدگرایی و صلح" و "فریادهای خاموش(روزنگاشت تنهایی)"دکتر عماد افروغ دوشنبه ۵ خردادماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

کتاب توحیدگرایی و صلح در ۴ فصل توسط دکتر عماد افروغ نگاشته شده است، در فصل اول به دین و جهانی شدن، فصل دوم صلح در گفتمان ادیان شرقی، فصل سوم توحید و حق انسان، فصل چهارم پیش فرضها و رویکردهای نظری عدالت اجتماعی پرداخته شده است، این کتاب توسط انتشارات نشر علم ۱۳۹۲ منتشر شده است.

دیگر کتاب وی با عنوان فریادهای خاموش(روزنگاشت تنهایی) به خاطرات او می پردازد. این کتاب توسط انتشارات سوره مهر در سال ۱۳۹۳ منتشر شده است.

گفتنی است دکتر حمید پارسانیا، دکتر خان محمدی، دکتر محسن الویری و روبرت بیگلریان نماینده مردم ارامنه در مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور خواهند داشت.

علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ ، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق مراجعه کنند.

نظر شما