شناسهٔ خبر: 16427 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس نمایشگاه کتاب از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی بازدید کرد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بازدید کرد. وی در این بازید از تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران درآینده نزدیک خبرداد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ سید عباس صالحی که در جمع مدیران این موسسه سخن می‌گفت: از تلاش‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به عنوان مجری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشکر کرد.

وی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را موفق دانست و مهم ترین دلیل این موفقیت را آرامش و همدلی مدیران نمایشگاه دانست.

صالحی در ادامه اعتماد به تشکل‌های صنفی نشر و درگیر کردن آن‌ها در تصمیم گیری‌های نمایشگاه، شروع کارهای اجرایی نمایشگاه در زمان مناسب و توجه به ظرفیت و ابعاد و اجزای رسانه‌ای را از دیگر عوامل موفقیت برگزاری نمایشگاه 27 ذکر کرد.

وی ضمن تشکر از موسسه نمایشگاه‌ها به عنوان مجری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: موسسه نمایشگاه‌ها جزئی از معاونت امورفرهنگی است و از دیگر فعالیت‌های موسسه در حوزه نمایشگاه‌های کتاب استانی و نمایشگاه‌های کتاب خارجی حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: به زودی دبیرخانه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ترکیبی از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری و با مشارکت موسسه نمایشگاه‌ها تشکیل می‌شود.

امیر مسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور دکتر صالحی اظهار داشت: این موسسه با تمام توان و نیروی خود در خدمت سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و معاونت امور فرهنگی است.

صالحی پیش از این از تشکیل این دبیرخانه خبرداده و گفته بود: نقطه شروع دبیرخانه دائمی این است که گروه‌هایی که درگیر نمایشگاه کتاب بوده‌اند چه در حوزه ناشران، پدیدآورندگان، اهالی قلم و رسانه و نهادهای ناظر که به شکل‌های ناظر بر نمایشگاه کتاب بوده‌اند، مشارکت داده شوند.

نظر شما