شناسهٔ خبر: 16429 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هفتمین پیش‌ همایش از «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان» برگزار می‎شود

هفتمین پیش همایش از «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبائی در تفسیر المیزان» با حضور آیت الله سیدحسن مصطفوی 7 خردادماه در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، به همت اداره همکاری های علمی و بین‌المللی و مشارکت گروه علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه امام صادق(ع) در نظر دارد هفتمین پیش همایش از «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبائی در تفسیر المیزان» را در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار نماید.

محور این پیش همایش مطالعات علوم انسانی(انسان شناختی، عرفانی، اخلاقی) است و آیت الله سیدحسن مصطفوی،‌ آیت الله محمود رجبی، دکتر احمد پاکتچی و دکتر مهدی ایزدی در آن به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین بعد از سخنرانی، میزگرد علمی با حضور اساتید نامبرده به همراه دکتر کریمی، دکتر مصلائی‌پور و دکتر تقویان برگزار خواهد شد.

این همایش ۷ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در سالن شهید صدر دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

از تمامی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران جهت شرکت در این پیش همایش دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است همایش بین المللی اندیشه های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان دارای رتبه علمی پژوهشی است و در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه سال جاری و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مجمع جهانی اهل‌البیت(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات، جامعه المصطفی(ص) العالمیه، مجمع اهل‌البیت(عراق)، آکادمی علوم اسلامی(انگلیس)، آکادمی علوم اسلامی(اندونزی)، دانشگاه اسلامی(غنا)، دفتر قائد ملت جعفریه(‌پاکستان)، مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی(لبنان) و ... برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد همایش بین المللی اندیشه های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان می توانند به سایت http://hanat.iki.ac.ir/fa مراجعه شود.

نظر شما