شناسهٔ خبر: 16579 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کرمیار: آینده بنیاد ادبیات داستانی ربطی به من ندارد

صادق کرمیار با بیان اینکه اهل نامه نوشتن به ویژه برای رئیس جمهور نیست گفت: من مشکلی با بودن یک تشکل صنفی برای اهالی قلم و نویسندگان ندارم اما اینکه بنیاد ادبیات داستانی چه کاری می‌خواهد انجام دهد ربطی به من ندارد و نظری در مورد آینده‌اش ندارم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ صادق کرمیار با اشاره به نامه منتشر شده از سوی جمعی از نویسندگان بنیاد ادبیات داستانی به رئیس جمهور اظهار داشت: من کاره‌ای نیستم که به رئیس جمهور بخواهم توصیه‌ای بکنم اما ه شخصا مشکلی با حمایت از داستان نویسی ندارم.

وی ادامه داد: روز گذشته من در بیمارستان و مشغول انجام امور درمانی فرزندم بودم که با من تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند از سوی جمعی از نوینسدگان بنیاد نامه‌ای در حمایت از داستان نویسان بنویسند. اما متنش را برای من نخواندند و یادم نیست گفته باشند مخاطبش رئیس جمهوری است.

کرمیار افزود: متن نامه را که دیشب خواندم از لحن آن خوشم نیامد و به نظرم به شکل صحیح نوشته نشده است. من البته به دغدغه دستان داستان نویس احترام می‌گذارم اما اهل نصیحت کردن به کسی نیستم چه برسد که بخواهم نامه هم بنویسم که اساسا اهلش نیستم.

این نویسنده تاکید کرد: من مشکلی با بودن یک تشکل صنفی برای اهالی قلم و نویسندگان ندارم اما اینکه بنیاد ادبیات داستانی چه کاری می‌خواهد انجام دهد ربطی به من ندارد و نظری در مورد آینده‌اش ندارم.

نظر شما