شناسهٔ خبر: 16587 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امروز آخرین مهلت رفع نقص کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی تا امروز چهارشنبه 7 خرداد ماه فرصت دارند موارد نقص کارت آزمون خود را برطرف کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ در ۶ نوبت صبح و عصر روزهاي پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۸ ، ۹ و ۱۰ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می شود . داوطلبـان ایـن آزمـون از روز یکشنبه ۴ خرداد فرصت داشته اند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکـز آزمـون بـه آدرس www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

دریافت  کارت ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان پذیر خواهد بود.

داوطلبان باید علاوه بر کارت ورود به جلسه، راهنماي آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگـاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.

چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظـر مشخصات فردي، دین، زبان خارجـه و یـا عکـس ملاحظه کردند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی که بعنوان حوزه برگزاري انتخاب کرده اند، مراجعه کنند. داوطلبان تا فردا چهارشنیه ۷ خرداد فرصت دارند برای رفع نقص کارت آزمون فرصت دارند به مراکز رفع نقص مراجعه کنند.

داوطلبانی که حوزه هاي امتحانی آنان شهر تهران است، بایستی طبق جدول مندرج در اطلاعیه جهت رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مرکز رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در شهر تهران

  حوزه خواهران حوزه برادران
ساعت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ ، بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ ، بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸
زمان مراجعه دوشنبه ۵ خرداد ، چهارشنبه ۷ خرداد دوشنبه ۵ خرداد ، چهارشنبه ۷ خرداد
محل رفع نقص کارت

دانشکده تربیت بدنی تهران مرکز

شهرك قدس (غرب سابق)، میـدان صـنعت، ابتـداي خیابان ایران زمین، روبروي اداره برق. تلفن : ۸۸۰۷۴۸۷۳

مجتمع دانشگاهی ولی عصر (عج) – تهران مرکز

میدان امام حسین (ع)، خیابان دماوند، جنـب بیمارستان بوعلی . تلفن : ۳۳۷۹۸۴۸۵

در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۵۵۰ هزار نفر داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند. این داوطلبان ۱۲۰ مجموعه و ۳۷۴۱ رشته / محل را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند. 

نظر شما