شناسهٔ خبر: 16607 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست علمی «فردگرايي در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان ليبراليسم» برگزار می‎شود

نشست علمی در محل انجمن‎­های علمی حوزه علميه قم «فردگرايی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان ليبراليسم» برگزار می‎شود.

 به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بنابر اعلان گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاري اين نشست ترويج فرهنگ ديني در اداره امور اقتصادي جامعه، فراهم آوردن زمينه هايي براي ارائه نظريه اي بومي و اسلامي در علم اقتصاد و بهره مندي از نظرات ناقدين و شركت كنندگان مي باشد.
سخنران اين نشست علمي، حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين كرمي استاديار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است و ناقدان، حجت الاسلام و المسلمين دكتر علي شيرواني دانشيار گروه فلسفه و كلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دكتر محمدجواد توكلي عضو هيئت علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني«ره» مي باشند.
دبير نشست يادشده حجت الاسلام و المسلمين دكتر سيدرضا حسيني استاديار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است كه روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل انجمن­هاي علمي حوزه علميه قم واقع در بلوار جمهوري، كوچه دوم، فرعي اول سمت چپ برگزار مي­شود و شركت كليه علاقه مندان در آن آزاد است.

نظر شما