شناسهٔ خبر: 16614 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استقبال مخاطبان، «هملت» را دو اجرایی کرد

نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر که با استقبال گسترده تماشاگران در سالن استاد سمندریان روی صحنه است، روز جمعه ۹ خردادماه در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ نمایش «هملت» به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی آرش دادگر، برگزیده سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر طی روزهای گذشته با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شده به طوری که بلیت‌های نمایش برای روزهای اول هفته کاملا به فروش رفته‌اند.

در این نمایش که برداشتی آزاد از نمایش‌نامه «هملت» اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است، خسرو شهراز، مهران امام بخش، شبنم فرشاد جو، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمدرضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور، ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی و سعیده آجرلی ایفای نقش می‌کنند.

طراحی صحنه «هملت» بر عهده آرش دادگر، طراح لباس الهام شعبانی، سارا اسکندری طراح گریم، سیامک زمردی مطلق عکاس و نرگس صفری طراح پوس‌تر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید و فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند.

علاقه‌مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش‌های این مجموعه می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما