شناسهٔ خبر: 16659 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فلش ماب» فیلم بعدی کارگردان «عشق»

پس از بردن نخل طلا و اسکار، کارگردان عشق می خواهد سراغ یک پروژه دیگر برود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ میشایل هانه‌که کارگردان اتریشی پس از بردن نخل طلا و اسکار، می خواهد سراغ یک پروژه دیگر برود. کارگردان «عشق» می خواهد «فلش ماب» را مقابل دوربین ببرد.

اما «فلش ماب» چیست؟ این واژه اشاره به یک پدیده اجتماعی دارد و در رابطه با یک قرار دسته جمعی هدفمند و خود جوش است. مردم از طریق اینترنت و به خصوص شبکه های اجتماعی در مکان معینی با یک دیگر قرار می گذارند تا کاری دست جمعی را انجام دهند. این کارها می تواند شامل برگزاری کنسرت، پرفورمنس، آواز گروهی فی البداهه، آب بازی و... باشد. اما این کارها باید غیر منتظره باشد. مثلا ایجاد جنگ بالش ها در مرکز خرید. یا برگزاری کنسرت روی پل هوایی. عموما هیچ کدام از اعضای فلش ماب هم تخصصی در کاری که می خواهند انجام بدهند ندارند و در بسیاری از موارد مردم عادی هم با آنها همراه می شوند.

حالا میشایل هانه‌که می گوید که قصدش کند و کاو در رابطه شکننده بین رسانه و واقعیت است. چنین موضوعی می تواند همه ذهن ها را سمت کمدی های عامه پسندی چون «روز ولنتاین» یا «عشق حقیقی» ببرد اما با حضور کارگردان «روبان سفید» در راس «فلش ماب» می توان هر فکری کرد جز کمدی عامه پسند! گفته می شود تابستان جاری فیلمبرداری فیلم جدید هانه‌که آغاز خواهد شد و تصور رسانه های آمریکایی این است که «فلش ماب» لوکیشن ثابت ندارد و بسیاری از شهرهای دنیا، لوکیشن این فیلم خواهند بود.

هنوز اطلاعات بیشتری از پروژه جدید کارگردان برنده نخل طلا و اسکار منتشر نشده است.

نظر شما