شناسهٔ خبر: 16685 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تمشک» اواخر تابستان می‌رسد

سامان سالور از اکران فیلم «تمشک» در اواخر تابستان و بررسی دو فیلمنامه برای ساخت یکی از آنها در نیمه دوم سال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سامان سالور درباره زمان اکران فیلم «تمشک» گفت: تمام تلاشم بر این است که بتوانم فیلم را در فصل مناسبی اکران کنم اما با توجه به ترافیک فیلم‌های در نوبت اکران، این شرایط کمی پیچیده و مبهم به نظر می‌آید. طی صحبت‌هایی که انجام شده قرار است این فیلم را در اواخر تابستان یا اوایل مهر به اکران عمومی برسانیم اما همه چیز بستگی به شرایط اکران دارد.

به گفته وی، «تمشک» با توجه به مضمونی که دارد می‌تواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

وی درباره تغییر نسخه فیلم برای اکران عمومی نسبت به آنچه در جشنواره فیلم فجر پارسال به نمایش درآمد، توضیح داد: با توجه به بازخوردهایی که در آن زمان از مردم گرفتم سعی کردم در محتوا و سکانس آخر تغییراتی را ایجاد کنم. واکنش‌هایی که مردم به فیلم نشان می‌دادند اغلب مثبت بود ولی برای بهتر شدن ریتم فیلم این تغییرات را بر فیلم اعمال کردم. سکانس آخر «تمشک» را به تازگی فیلمبرداری کردیم تا فیلم برای اکران عمومی با تغییراتی همراه شود.

کارگردان فیلم «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» درباره فعالیت‌های تازه‌اش در زمینه سینما گفت: دو متن را آماده دارم که می‌خواهم در فصل پاییز و زمستان یکی از این فیلمنامه‌ها را جلوی دوربین ببرم. در حال حاضر تمرکزم بر اکران «تمشک» است و تا این فیلم به اکران نرسد فعالیت تازه‌ای نخواهم داشت.

«تمشک» تازه‌ترین فیلم سامان سالور است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، حبیب دهقان نسب، سمیرا حسن‌پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت، رمینا سوری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

داستان این فیلم درباره حمید و هما زوج ناباروری است که تصمیم گرفته اند از راه اجاره‌ی رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می افتد سبب می شود آنها به شناخت تازه ای از خود و پیرامونشان برسند.

نظر شما