شناسهٔ خبر: 16757 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عوامل «انقلاب زیبا» در بیمارستان پیامبران

کارگردان «انقلاب زیبا» گفت: تا به امروز ۳۵ درصد کار تصویربرداری پیش رفته و عوامل این فیلم امروز در بیمارستان پیامبران هستند

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ بهرنگ توفیقی کارگردان «انقلاب زیبا» این سریال که از روز دوم اردیبهشت ماه در کامرانیه کلید خورد، تا دو ماه آینده نیز تصویربرداری آن ادامه دارد.

وی افزود: تا به امروز حدود ۳۵ درصد کار تصویربرداری شده است و کل کار فیلمبرداری نیز در تهران انجام می‌شود.

توفیقی اضافه کرد: عوامل این فیلم امروز در بیمارستان پیامبران هستند و سکانس عیادت سروان بهرامی بررسی اوضاع و احوالات شخصیت نایب که در بیمارستان بستری است به بیمارستان می‌آید و به دنیال جمع‌آوری اطلاعات است.

کارگردان «انقلاب زیبا» تصریح کرد: اکثر بازیگران تا به امروز جلوی دوربین رفته‌اند و ممکن است که براساس فیلمنامه بازیگر جدیدی به داستان اضافه شود.

مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی از روز دوم اردیبهشت امسال در منزلی حوالی خیابان کامرانیه کلید خورد و گروه به صورت شب‌کار تصویربرداری را پیش می‌برند.

این محل در قصه،‌ منزل آتیلا پسیانی و آزاده صمدی است که پدر و دختری به نام‌های جابر و زیبا هستند.

علیرضا کمالی در نقش حامد همسر زیبا، فریبا کوثری مادر حامد، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش زاده، پیمان یاحقی، شقایق فراهانی، مجید مظفری و.... دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده‌اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال‌ها پیش می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.

نظر شما