شناسهٔ خبر: 17018 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست علمی «رهبری خدمتگزار» برگزار می‎شود

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاری انجمن مديريت رفتار سازمانی نشست علمی «رهبری خدمتگزار» را در روز سه شنبه 20 خردادماه برگزار می‎كند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاري اين نشست علمي، ارائه راه كارهايي جهت ترويج و توسعه الگوي رهبري خدمتگزار است.
بررسي جايگاه رهبري خدمتگزار در مديريت نوين و معرفي الگوي رهبري خدمتگزار از ديدگاه امام خميني«قدس سره» از جمله محورهاي اصلي اين نشست است كه توسط دكتر محمد شيخ زاده استاديار دانشگاه بجنورد ارائه مي شود همچنين دكتر حسن عابدي جعفري عضو شوراي علمي گروه مديريت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد و امير حسين زاده عضو هيئت علمي گروه مديريت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبير علمي در اين جلسه حضور دارند.
سئوالاتي نظير، رهبري خدمتگزار چيست؟ و چه ضرورتي دارد؟، چرايي، چيستي و چگونگي رهبري خدمتگزار مبتني بر انديشه حضرت امام خميني«قدس سره» چه مي باشد؟ و چه راه كارهايي براي ترويج آن در نظام آموزشي و اداري وجود دارد؟ از جمله سئوالاتي است كه در خلال اين نشست بدان ها پاسخ داده خواهد شد.
نشست علمي ياد شده روز سه شنبه ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني، خيابان انقلاب، بين خيابان وصال و خيابان قدس، كوي اسكو برگزار مي شود و شركت در آن براي كليه علاقه مندان آزاد است.

 

نظر شما