شناسهٔ خبر: 17087 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت «ویلای سمت چپ»، در انتظار پول

هادی نائیجی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در حال بازنویسی سریال «ویلای سمت چپ» گفت: این سریال برای نوروز ۹۴ و پخش از شبکه تهران ساخته می شود و برای تامین بودجه یک وسواسی دارم تا سرمایه گذاری مناسب برای آن فراهم شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ هادی نائیجی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در حال بازنویسی سریال «ویلای سمت چپ» گفت: این سریال برای نوروز ۹۴ از شبکه تهران ساخته می شود و برای تامین بودجه یک وسواسی دارم تا سرمایه گذاری مناسب برای آن فراهم شود.

وی اضافه کرد: دردسرهای رساندن سریال از جنسی است که دوست ندارم تاوان سنگینی برای آن بپردازم. دردسرهایی چون پخش و شرایطی چون ساخت یک مجموعه با یک سرعت عجیب و غریب که باعث می‌شود برای ساخت یک سریال دست به عصا تر عمل کنم.

وی ضمن اشاره به حمایت علی اکبرمحمودی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران گفت: شرایط ساخت سریال در تلویزیون با کمبود بودجه  مواجه است و مدیران تلویزیونی در تنظیم بودجه دچار مشکل هستند و من ترجیح می دهم تا شرایط ساخت «ویلای سمت چپ» به لحاظ سرمایه گذار فراهم شود در برای این پروژه دچار ریاضت اقتصادی نشوم.

مجموعه نوروزی «ویلای سمت چپ» کاری از شبکه تهران است که در ۱۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای قرار است به نویسندگی هادی نائیجی و تهیه‌کنندگی زهرا جوادی و کارگردانی محمدهای نائیجی برای شبکه تهران ساخته شود. این مجموعه در ژانر ملودرام خانوادگی مفرح است.

 هادی نائیجی با اولین فیلم بلند سینمایی اش به نام «حق سکوت» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه در بخش نگاه نو را دریافت کرد. این  فیلم داستان طلبه‌ جوانی است که برای تامین هزینه خرید خانه از چک بانکی استفاده می کند اما چک به دست یک شرخر می افتد. پیش بینی می شود «حق سکوت» نیمه دوم امسال اکران می شود.

نظر شما