شناسهٔ خبر: 17088 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هئیت مدیره خانه سینما: در حوزه سینما مین های خنثی نشده بسیاری وجود دارد

فرهاد توحيدي درباره عملکرد دولت يازدهم در حوزه سينماگفت : به هر حال خراب کردن ساده و ساختن دشوار است. به نظرم دولت يازدهم در تمام زمينهها (سياست، اقتصاد، فرهنگ و ... ) با تله ها و ميدان هاي مين هايي که دولت دهم گذاشته روبروست. در حوزه سينما ميدان هاي مين زيادي هستند که بسياري از آنها خنثي نشده اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ فرهاد توحیدی گفت: دولت دهم سعي کرد انشقاقي بين صنوف سينماگران ايجاد کند که ترميم و بهبود چنين زخمي نيازمند زماني طولاني است. زير ساختهاي سينما در حالت وخيمي قرار دارد. ضمن اينكه دولت يازدهم با مشكلات عديدهاي روبروست و در كل حل مشكلات اين عرصه بسيار زمانبر است.

وي افزود: به نظرم در وهله اول دولت بايد در حوزه اقتصاد به آرامش برسد تا بتواند بودجه مناسبي را براي حل و فصل مسائل سينما (از امنيت شغلي گرفته تا امور رفاهي) اختصاص دهد.

توحيدي خاطرنشان ساخت: دولت بايد اجازه دهد بخش خصوصي در حوزه توليد فعاليت داشته باشد. كلاً مديران جديد در اين يكسال بيشتر سعي در حل و فصل اختلافات و آواربرداري داشتند و انگار هنوز نوبت ساخت فرا نرسيده. اميدوارم دولت فرصت بيابد تا اولين گامهايش را در جهت ساختن بناي آينده سينما بردارد.

نظر شما