شناسهٔ خبر: 17192 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون دانشگاه: دانشگاه آزاد در تیر رس حرکت‎های تند قرار دارد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز دانشگاه در تیررس حرکت های تند قرار دارد، گفت: مسائل دانشگاه باید هماهنگ تر از گذشته پیش برود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ طه هاشمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تغییر مدیریت به معنای این نیست که مدیر گذشته دارای مشکل بوده یا اعتراضی به مدیریت وی وجود داشته، بلکه فکر نو در همه حال می‌تواند تحول‌آفرین باشد. باید خود را آماده کنیم که با وجدانی راحت در زمان مقرر از مسئولیت های خود خداحافظی کنیم.

وی با بیان اینکه حساسیت‌ها نسبت به دانشگاه آزاد در این مقطع بیشتر شده است، گفت: نیاز دانشگاه بود که این انتصاب انجام شود و اصولا جابجایی مشاغل یک عرف پذیرفته شده ملی و بین المللی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید کسی به جای دکتر اقبالی به این سمت منصوب می‌شد که بتواند حق مطلب را ادا کند، گفت: دکتر علوی فاضل جزو شخصیت‌های قابل قبول دانشگاه آزاد اسلامی است.

طه هاشمی با تأکید بر اینکه از تجربیات اقبالی در زمینه‌های دیگر استفاده خواهد شد، بیان کرد: در برهه کنونی مهمترین امر این است که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دست به دست هم دهند تا بتوانند در مسیر پیش رو موفق‌تر عمل کنند.

وی با اشاره به حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رأس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امروز دانشگاه آزاد در تیررس حرکت‌های تند است و به همین دلیل باید مسائل دانشگاه آزاد اسلامی هماهنگ‌تر پیش برود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولیت ریاست مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت بسیار حساسی است و اگر با دقت مدیریت نشود، دانشگاه با مشکل روبرو خواهد شد، بنابراین ریاست دانشگاه این حق را دارد که مدیران خود را طوری انتخاب کند که با هم هماهنگ‌تر باشند.

وی ضمن تشکر از دکتر اقبالی به خاطر زحماتش، گفت: وی در حوزه‌های دیگر می‌تواند منشأ اثرات مفیدی باشد.

 

نظر شما