شناسهٔ خبر: 17233 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ردکارپت» برای اکران در مهر آماده می‌‌شود

تهیه کننده «رد کارپت» می‌گوید بهترین زمان برای اکران این فیلم سینمایی مهر ماه است ولی هنوز مجوز این امر از سوی وزارت ارشاد صادر نشده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رد کارپت» با بیان این مطلب که بهترین زمان برای اکران این فیلم به کارگردانی رضا عطاران مهر ماه است، گفت: با علی سرتیپی پخش‌کننده این فیلم سینمایی به این نتیجه رسیدیم که مهر ماه می تواند بهترین زمان اکران «رد کارپت» باشد. البته تا زمانی که پروانه نمایش این فیلم سینمایی صادر نشود، نمی توانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مریم شفیعی سرمایه گذاری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است، بیان کرد: «رد کارپت» تنها یک نمایش در بازار فیلم کن داشت که با وجودی که این نمایش در یک سالن ۵۰ نفری انجام شد، اما با استقبال خوبی از سوی تماشاگران همراه بود. البته هنوز نمی دانیم که نمایش این فیلم در بازار کن توانسته موفقیت آمیز باشد یا نه.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای اکران بین المللی این فیلم سینمایی برنامه ای در دست دارند یا خیر، توضیح داد: قبل از هر برنامه ریزی برای اکران خارج از کشور ترجیح می دهم پروانه نمایش این فیلم سینمایی در ایران صادر شود و بعد درباره چگونگی اکران بین المللی برنامه ریزی کنیم.

احمدی گفت: نمایش این فیلم سینمایی در بازار کن نشان داد که با توجه به موضوع متفاوت «رد کارپت» ما با نظرات متفاوتی در کشورهای آسیایی و اروپایی مواجه خواهیم شد. البته فکر می کنم این فیلم سینمایی می تواند برای جشنواره های بی طرف که کمتر نگاه سیاسی را دنبال می کند، جذابیت داشته باشد.

تهیه کننده «رد کارپت» در پاسخ به اینکه آیا این فیلم برای اکران عمومی با تغییراتی همراه خواهد بود یا خیر؟ بیان کرد: به تازگی برای دریافت پروانه نمایش این فیلم سینمایی اقدام کردیم که نسخه ای که برای دریافت پروانه نمایش ارائه شده همان نسخه ای است که در جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. با توجه به اینکه هنوز از ارشاد جوابی نگرفته‌ایم، نمی دانم آیا این نسخه برای اکران عمومی با تغییراتی همراه خواهد بود یا خیر.

احمدی در پایان با اشاره به فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفت: فیلمبرداری «رد کارپت» را بسیار دوست داشتم و می توانم آن را روزنه ای برای ادامه کار خود در حوزه فیلمبرداری بدانم که دغدغه اصلی من در این زمینه است. در واقع تجربه کار در «رد کارپت» به نوعی می تواند بهترین سکو برای شروع کارهای دیگر من باشد.

«ردکارپت» داستان یک عاشق سینما است که برای ملاقات با یکی از کارگردانان های معروف جهان «استیون اسپیلبرگ» به جشنواره فیلم  کن می رود. در این فیلم سینمایی مه محصول کانون ایران نوین است، بازیگرانی چون رضا عطاران، جمال هاشمی، علی سر تیپی، سوسن پرور، امیر نوری و ... حضور دارند.

 
 

نظر شما