شناسهٔ خبر: 17337 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سریالی با موضوع «سنت و مدرنیته» ساخته می‌شود

مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی با مضمونی اخلاقی و توجه ویژه به سنت و مدرنیته کلید خورد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» برای پخش در شبکه سه سیما به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی و با حضور مجید زین‌العابدین‌ مدیر شبکه سه‌، محمدهادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت‌، علیرضا افخمی‌ نویسنده، الهام حمیدی‌، مهرانه مهین‌ترابی‌، امین زندگانی‌، حسین مهری‌، حدیث میرامینی و ... در لوکیشنی حوالی میدان ولیعصر کلید خورد.

‌ در این مراسم قسمت دوم از سکانس 18 با بازی الهام حمیدی، مهرانه مهین‌ترابی و امین زندگانی ضبط شد.

زین‌العابدین طی سخنانی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این سریال در قالب 40 الی 50 قسمت در نیمه دوم سال روی آنتن شبکه سه برود.

وی با بیان اینکه افراد خوش سلیقه، حرفه‌ای و صاحب‌کارنامه در تولید سریال «همه چیز آنجاست» حضور دارند، عنوان داشت: خوشبختانه این سریال از فیلمنامه خوبی برخوردار است و من تا به حال حدود 10 قسمت از آن را خوانده‌ام. خیلی از فضای آن دور نیستم و می‌توانم بگویم قصه ساده، روان و پرکششی دارد که به موضوع سبک زندگی به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری می‌پردازد.جای خوشحالی است که سریال به موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی می پردازد.

زین العابدین با بیان اینکه در سریال «همه چیز آنجاست» به نوعی شاهد تقابل سنت و مدرنیته هستیم، عنوان داشت: این سریال هم به جنبه نوستالژیک و قدیمی اشاره دارد و هم گره‌های زندگی امروز را دارد. در لایه‌های دیگر کار نیز ما شاهد بیان مضامین اخلاقی، تربیتی و دینی مانند روزی حلال هستیم.

در بخش دیگری از مراسم، شریفی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در سخنانی تصریح کرد: خوشبختانه مدیر شبکه سه فیلمنامه‌های در حال تولید این شبکه را می‌خواند و همین موضوع یکی از المان‌های طراوت و شادابی شبمه سه است.

وی افزود: خوشبختانه «همه چیز آنجاست» از جمله فیلمنامه‌های ساده و ظریف است و من از همه عوامل آن  به ویژه تهیه‌کننده که زمان بسیاری برای تولید کار گذاشته، تشکر می‌کنم. البته همه شما این روزها وضعیت فعلی تلویزیون را می‌دانید و عوامل این سریال همه با صبوری و مهربانی گرد هم آماده‌اند و من مطمئنم که این سریال یکی از بهترین کارهای آقای افخمی، هاشمی و شاه‌حسینی خواهد بود.

وی در پایان گفت: دعا کنید بتوانیم مسئولیت خود را در این زمینه خوب انجام بدهیم و تا پایان کار از مردم نمره خوبی بگیریم.

هاشمی تهیه‌کننده اثر نیز در این مراسم عنوان کرد که علیرضا افخمی، مجید میرمیران و فیروزه قشقایی حدود یک سال و نیم روی فیلمنامه این سریال کار کرده‌اند و در نهایت در ۲۴ قسمت مراحل نگارش را سپری می‌کند.

هاشمی اظهار امیدواری کرد قبل از تابستان فیلمنامه کامل در اختیار شبکه سه قرار بگیرد.

ایازی نیز به عنوان مهمان این مراسم در سخنان خود به بحث سبک زندگی اشاره کرد و گفت: بحث سبک زندگی مقوله جدی و مهمی است که باید در آثار نمایشی به آن توجه شود. مسائل روزمره مردم از جمله مواردی است که در آثار هنری جای پرداخت بیشتری دارد و ماباید موضوع سبک زندگی و اشاع فرهنگ را جدی بگیریم.

نظر شما