شناسهٔ خبر: 17347 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارزیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان مجازی می‌شود

مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان از مجازی شدن ارزیابی مدارک دانش آموختگان خبر داد و گفت: در صورت تایید سازمان امور دانشجویان ارزیابی مدارک دانش آموختگان مجازی می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد حسین مجلس آرا گفت : یکی از کارهایی که برای سال جاری برنامه ریزی کرده ایم و پیشنهاد آن را به سازمان امور دانشجویان ارایه کرده ایم انجام ارزیابی مدارک دانش آموختگان به صورت مجازی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح ارایه شده و در دست بررسی است و اجرایی شدن آن بستگی به شرایط و امکانات سازمان امور دانشجویان دارد.

مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان افزود: دراین روش فردی که در خارج از کشور است مدارکی را که اداره کل امور دانش آموختگان از وی درخواست کرده را در محلی که مشخص شده اسکن کرده و ارایه می کند ما نیز آن را در کمیسیون مطرح می کنیم و در مرحله بعدی به صورت مجازی پاسخ می دهیم که مدارک وی ارزیابی شده و می تواند با اصل مدارک مراجعه کرده و اصل مدارک خود را تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: اگر مدارکی که درخواست می شود توسط متقاضی درست ارایه شود و مدارک مشکلی نداشته باشد حداکثر زمانی که این کار به خود اختصاص می دهد ۱۵ روز است.

مجلس آرا تاکید کرد: هر ۱۵ روز کمیسیون برگزار می شود و اگر مدارکی که از دانش آموختگان درخواست کرده ایم بدون نقص ارایه شود و مشکلی وجود نداشته باشد در اسرع وقت ارزیابی صورت می گیرد. 

وی تاکید کرد : سال گذشته ۴ هزار مدرک خارجی توسط اداره کل امور دانش آموختگان ارزیابی شد.

مجلس آرا از مزایای مجازی شدن ارزیابی مدارک به کم شدن رفت و آمد متقاضیان به این اداره و ساده شدن روند مذکور اشاره کرد.

 
 

نظر شما