شناسهٔ خبر: 17376 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلد اول دانشنامه مطبوعات ایران رونمایی می‌شود

علی جنتی از جلد اول دانشنامه مطبوعات ایران که به سرپرستی محمدجعفر محمدزاده معاون سابق امور مطبوعاتی وزارت ارشاد تدوین و منتشر شده است، رونمایی می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مراسم رونمایی از «دانشنامه مطبوعات ایران» تالیف محمدجعفر محمدزاده معاون سابق امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشاور فعلی وزیر در حوزه مطبوعات، دوشنبه این هفته در دفتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات، مدیران مسئول مطبوعات و استادان حوزه روزنامه‌نگاری و پیشکسوتان رسانه در این مراسم حضور دارند.

به گفته سرپرست دانشنامه مطبوعات ایران، در جلد نخست آن که دربردارنده مدخل «آ» و «الف» است، ۲۵۰ مقاله از حدود ۱۰۰ تن از صاحبنظران و کارشناسان درباره تاریخ مطبوعات ایران گردآوری شده است. دانشنامه مطبوعات ایران، یک دانشنامه مصور است و با توجه به حجم گسترده این کار، پیش‌بینی می‌شود در هشت تا ۱۰ مجلد منتشر شود.

مراسم رونمایی از «دانشنامه مطبوعات ایران» ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه هفته جاری ۲۶ خرداد در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برگزار می‌شود.

نظر شما