شناسهٔ خبر: 17471 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنسرت «آن سوی ماه» در بلاتکلیفی

رضا روحانی با اشاره به لغو کنسرت «آنسوی ماه» در تالار اندیشه حوزه هنری از رایزنی گروه اجرایی کنسرت با دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای اجرای مجدد خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ این نوازنده و آهنگساز با اعلام این خبر افزود: قرار بود روز نهم خرداد ماه امسال کنسرت «آنسوی ماه» را در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار کنیم که در همان روز برگزاری آن را لغو کردند و ما نتوانستیم طبق تاریخ مقرر میزبان علاقه‌مندان باشیم.

وی درباره پیگیری‌ها برای برپایی کنسرت در زمانی دیگر گفت: طبق پیگیری‌هایی که به عمل آمد قرار بود بعد از لغو این کنسرت، برنامه دیگری را در تالار رودکی اجرا کنیم که هنوز پاسخ روشنی از سوی مرکز موسیقی وزارت ارشاد دریافت نکرده‌ایم و دوستان برای صدور مجوز مشغول استعلام هستند و به همین دلیل کنسرت به تاریخ دیگری موکول شد.

روحانی در پایان تصریح کرد: همچنان مشغول رایزنی با مسوولان حوزه هنری و دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای پیگیری برگزاری کنسرت در تالار اندیشه هستیم تا بتوانیم در تاریخی دیگری میزبان علاقه‌مندان باشیم ضمن اینکه برنامه های دیگری برای برگزاری کنسرت در تالار وحدت داریم که در صورت صدور مجوز اطلاعات تکمیلی را اعلام خواهیم کرد.

رضا روحانی قرار بود کنسرت «آنسوی ماه» را در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا کند که این کنسرت در نهایت لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. دلیل لغو کنسرت مشکلات فنی و برق سالن میزبان اعلام شد.

نظر شما