شناسهٔ خبر: 17506 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر معظم انقلاب

عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، صبح امروز دوشنبه ۲۶ خرداد دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و از نقطه نظرات ایشان درباره این اثر سینمایی بهره مند شدند.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب در گفتگو با عوامل این فیلم سینمایی نظراتشان را درباره این فیلم که تصویرگر زندگی مادر یک شهید است، بیان کردند.

نرگس آبیار کارگردان این فیلم سینمایی به همراه بازیگران و دیگر عوامل این فیلم سینمایی در این دیدار حضور داشتند.

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «شیار ۱۴۳» با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: صبح امروز این توفیق را داشتیم که ساعاتی را در محضر رهبر معظم انقلاب باشیم و ایشان که پیش از این فیلم «شیار ۱۴۳» را دیده بودند نظرات بسیار دقیق درباره فیلم داشتند و ما را از راهنمایی های خود بهره مند فرمودند.

وی بر این موضوع تاکید کرد که فضای این دیدار بسیار صمیمی بود و رهبر انقلاب نکات ارزشمند و دقیقی را درباره این فیلم بیان کرده‌اند.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، حسام بیگدلو، جواد عزتی، یدالله شادمانی، زهرا مرادی و حمیده صادقی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین تهیه کنندگی این فیلم را محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی برعهده دارند.

فیلم «شیار ۱۴۳» از سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردمی را دریافت کرد. مریلا زارعی نیز برای بازی در «شیار ۱۴۳» سیمرغ بهترین سیمرغ بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

«شیار ۱۴۳» با نمایش در جشنواره فیلم فجر نظر مساعد مردم و منتقدان را به خود جلب کرد و در اکران‌های مردمی اش تا امروز نیز توانسته است نظر مثبت مردم را جلب کند.

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس از جمله افرادی بود که «شیار ۱۴۳» را ستود.

این فیلم هنوز موفق به اکران عمومی نشده است.

نظر شما