شناسهٔ خبر: 17537 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شب شعر طلاب و نمایشگاه آثار هنرمندان روحانی در آنکارا برگزار شد

هفته فرهنگی اشراق با هدف تبلیغ آموزه های دینی به زبان هنر در آنکارا برگزار شد و هنرمندان حوزوی در این هفته با برپایی نمایشگاهی، آثار خود را برای نقد و بررسی هنرمندان ترکیه به معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و معاونین شهردار آنکارا در بازدید این نمایشگاه از به نمایش درآمدن آثار طلاب هنرمند در شهر آنکارا، قدردانی کرده و برگزاری چنین نمایشگاه هایی را موجب تقویت ارتباطات فرهنگی میان مردم دو کشور دانسته و بر لزوم استمرار برگزاری هفته فرهنگی اشراق در این کشور تاکید کردند.

برگزاری شب شعر طلاب در آنکارا

در این هفته محفل شب شعر طلاب با حضور جمعی از اساتید و طلاب شاعر ایرانی در شهر آنکارا کشور ترکیه برگزار شد.در این محفل شعرخوانی که ایرانیان مقیم آنکارا وجمعی از علاقه مندان به زبان وادب فارسی هم حضور داشتند شاعرانی همچون شرافت، موسوی و بیاتانی به قرائت قطعات ادبی خود برای حاضرین پرداختند.

محفل شعرخوانی طلاب در آنکارا به همت مرکزفرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وهمزمان با برگزاری هفته فرهنگی اشراق در این شهر برگزار شد.

استقبال گسترده ایرانیان مقیم آنکارا از نمایشگاه آثار هنرمندان روحانی در ترکیه

همچنین همزمان با برپایی نمایشگاه آثارهنرمندان روحانی که در شهر آنکارا برگزار شد ، بسیاری از ایرانیان مقیم آنکارا و شهروندان مذهبی این شهر با همکاری شهرداری آنکارا علاوه برحضور در این نمایشگاه وبازدید از آثاربه نمایش گذاشته شده به گفت وگو با هنرمندان حاضر در نمایشگاه وکسب اطلاعات در خصوص هنراصیل اسلامی ایرانی پرداختند.

ارائه آثار ارزشمند هنری توسط طلاب باعث استقبال ایرانیان مقیم آنکارا از نمایشگاه آثارهنرمندان روحانی در ترکیه شد.

نمایشگاه آثارهنرمندان روحانی در آنکارا به همت مرکزفرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی وبا همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، رایزنی فرهنگی ایران در آنکارا وشهرداری این شهر برگزار شد.

نظر شما