شناسهٔ خبر: 17559 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قائم مقام صدا و سیما: ضرغامی حداقل تا آبان ماه در صدا و سیما هست

قائم مقام رییس صداوسیما درباره شایعاتی که هر از چندگاهی درباره رفتن عزت‌الله ضرغامی از رسانه ملی به گوش می‌رسد، تاکید کرد که ضرغامی حداقل تا آبان به ماموریت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام رییس صداوسیما در حاشیه حضور در پشت‌صحنه فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» درباره گزارش و پوشش برنامه‌های جام‌جهانی فوتبال گفت: برای استفاده حداکثری و جلوگیری از موازی‌کاری‌ها در پوشش مسابقات جام‌جهانی فوتبال تنها یک تیم اعزام شدند که هم از حیث فنی و هم از حیث پوششی همه شبکه‌ها را پوشش می‌دهند.

وی با بیان اینکه قرار نبوده است که از شبکه خاصی گزارشگران اعزام شوند، اضافه کرد: امسال اینگونه نبود که هر شبکه مستقل اعزام کند و مثل سنوات گذشته نبود. چون امسال فناوری‌ها و پروژه‌هایی را به کار گرفتیم که وجود و حضور بسیاری از گزارشگران را در صحنه بی‌نیاز کرده است و تنها در حدی که نیاز بوده است نیرو‌ها اعزام شده‌اند تاکنون هم هیچ کمبودی از نظر کمی و کیفی بوجود نیامده است.

قائم مقام ضرغامی با تاکید بر اینکه مهم پوشش برنامه‌هاست، بیان کرد: نباید در پوشش مسابقات وقفه‌ای انجام بگیرد و در عین حال باید کیفیت لازم را هم دارا باشد که با تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی که به کار گرفتیم در حال انجام است و از طرف دیگر از اعزام گزارشگران غیرضروری هم جلوگیری شد. به هرحال پوشش مراسم طبق برنامه‌ریز‌ی‌ها انجام می‌شود و مخاطبان استفاده خود را خواهند برد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ساختار «اچ‌دی» برای پخش برنامه‌های جام جهانی عنوان کرد: شبکه اچ‌دی به شکل آزمایشی برای پخش مسابقات ورزشی به کار گرفته شده است تا بعدا این فرمت به سایر شبکه ها نیز توسعه پیدا کند. ساختار اچ‌دی ساختاری است که همه شبکه ها باید به آن تبدیل شوند.

حجت الاسلام موسوی مقدم در پایان سخنان خود در واکنش به اخباری که هر از گاهی به رفتن ضرغامی از صداوسیما اشاره دارند گفت: اینها شایعه است و همانطور که خود ضرغامی اعلام کرده است تا آبان ماه می‌ماند و بعد از آن هم هیچ چیز مشخص نیست. همه چیز طبق روال عادی پیش می‌رود و تا پایان ماموریت ضرغامی وضعیت توسط مقام معظم رهبری مشخص خواهد شد.

نظر شما