شناسهٔ خبر: 17572 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پروانه نمایش «مجرد چهل ساله» صادر شد

در جلسه اخیر شورای صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» ساخته رضا اعظمیان و «مجردچهل ساله» ساخته شاهین باباپور پروانه نمایش صادر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ در جلسه اخیر شورای نمایش فیلم‌های سینمایی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،دو فیلم"دلتنگی های عاشقانه" به تهیه کنندگی محمد رضا شرف الدین و به کارگردانی رضا اعظمیان و "مجردچهل ساله" به تهیه کنندگی سید محسن جاهد وبه کارگردانی شاهین باباپور پروانه نمایش اخذ کردند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی "دلتنگی های عاشقانه" ساخته رضا اعظمیان که در جشنواره سی و دوم فجر نیز حضور داشت.

این فیلم داستان زندگی شهید سیدمنوچهر مدق و همسرش فرشته ملکی است.

داستان فرشته و منوچهر را روایت که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود.

در "دلتنگی‌های عاشقانه" محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر همین اساس، فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» ساخته شاهین باباپور نیز داستان زندگی خانم دکتری 40 ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است. با این حال او در طول داستان اتفاقاتی برایش رخ می دهد که...

در این فیلم ماهایا پطروسیان، مجید صالحی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، سحر ولدبیگی، امیر نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، فاطیما پاشایی، برزو ارجمند و دانیال عبادی به ایفای نقش پرداخته اند.

نظر شما