شناسهٔ خبر: 17577 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «در چشم باد» با همکاری عراق و فرانسه فیلم می‌سازد

کارگردان سریال تلویزیونی در چشم باد می گوید که یکی از جدیدترین آثار خود را با نام ˈ حکایت عاشقی ˈ با همکاری فرانسه و اقلیم کردستان عراق می سازد .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ مسعود جعفری جوزانی  گفت: فیلمنامه حکایت عاشقی را پیشتر نوشته شدم و در حال بازنویسی آن هستم.

وی با اشاره به اینکه درمورد عوامل و زمان کلید خوردن این اثر هنوز چیزی قطعی نشده ، گفت وگو دراین خصوص را به زمانی دیگر موکول کرد .

جوزانی ادامه داد: کارگردانی و نویسندگی این اثر بر عهده من است و شروع فیلمبرداری را از فرانسه آغاز خواهیم کرد. بخش دیگری از لوکیشن های ما نیز در اقلیم کردستان عراق و سپس ایران است.

جعفری جوزانی ، نویسنده و کارگردان 66 ساله آثار زیادی را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به بلوغ ، دل و دشنه ، یک مرد یک خرس ، در مسیر تندباد ، شیر سنگی و جاده های سرد اشاره کرد .

همخانه ، غروب شد بیا ، ناصرالدین شاه اکتور سینما ، سایه خیال و ...از جمله اثاری است که وی نویسندگی آن را برعهده داشته است .

این کارگردان سینما همچنین به ساخت فیلم دیگری با عنوان ˈایران برگرˈ اشاره کرد و گفت: این اثر کار جدی اجتماعی است که موقعیت های طنز در آن وجود دارد. در واقع ما یک موضوع کاملاً جدی را نه در فضای طنز بلکه در موقعیت های طنز نشان خواهیم داد.

جوزانی خاطرنشان کرد: بازیگران بسیاری در این فیلم حضور دارند و در حال پیش تولید هستیم که تا یک ماه آینده کار را کلید خواهیم زد.

 

نظر شما