شناسهٔ خبر: 17587 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییراتی در رویه انتشارات «عصر داستان»‌ در راه است

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با بیان این مطلب که انتشارات «عصر داستان» جریان‌شناسی‌هایی در حوزه محتوا و فرم داشته است،‌ گفت:‌ تغییراتی را در رویه انتشارات عصر داستان شاهد خواهیم بود که به زودی ظرف ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مهدی قزلی مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی  در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب فاضل نظری برای معاونت شعر در بنیاد حقیقت دارد یا خیر،‌گفت:‌ با آقای فاضل نظری گپ کوتاهی در این زمینه زده‌ام که بیشتر حالت مشاوره داشته است،‌ اما هنوز معاونان خود را مشخص نکرده‌ام.

وی با بیان این مطلب که این‌روزها در حال بررسی وضع موجود هستم‌، گفت:‌ بررسی وضعیت موجود بنیاد شعر و ادبیات داستانی عمده وقت این روزهای من را به خود اختصاص می‌دهد‌، هم‌چنین برنامه‌ریزی برای فعالیت این بنیاد تا پایان سال از دیگر برنامه‌های این روزهایم است‌،‌ امیدوارم تا آخر هفته آینده و اوایل ماه مبارک رمضان وضعیت بنیاد شعر و ادبیات داستانی را بسیار روشن‌تر از آنچه که هست‌، پیش رو داشته باشیم.

قزلی در پاسخ به این پرسش که وضعیت آینده انتشارات عصر داستان چه می‌شود، گفت:‌ بنظرم درست نیست یک مجموعه دولتی فعالیت‌های بخش خصوصی را تحت‌‌الشعاع قرار دهد، البته باید بگویم تعداد کتابهایی که عصر داستان منتشر کرده و تعداد قراردادهایی که در آن‌ها مبلغ قرارداد کمی از عرف خصوصی خارج بوده است‌، هم آنقدر نیست که بشود این موضوع را منتسب کرد به اینکه بنیاد شعر و ادب داستانی جریان نشر را بر هم می‌زند.

وی در پایان گفت:‌ انتشارات عصر داستان تاکنون جریان‌شناسی‌هایی در حوزه فرم و محتوا داشته است و نباید این فعالیت‌ها را نادیده گرفت. اما با این وجود ما تغییراتی را در رویه انتشارات عصر داستان شاهد خواهیم بود که امیدوارم به زودی ظرف ۱۰ روز آینده مشخص شود.

برچسب‌ها:

نظر شما