شناسهٔ خبر: 17594 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارکنان بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای مدرک دانشگاهی می‌گیرند

بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان اعلام کرد برنامه‌ای را ارائه می‌کند که با اجرای آن تمام کارکنان این شرکت امکان اخذ مدرک دانشگاهی را داشته باشند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ گروه کافی شاپ‌های «استارباکس» اعلام کرد با اجرای این برنامه تحصیلات تکمیلی، تمام کارکنان این شرکت که ۱۳۵ هزار نفر می‌شوند و حداقل ۲۰ ساعت در هفته کار می‌کنند، می‌توانند مدرک دانشگاهی آنلاین از دانشگاه دولتی آریزونا و با تخفیف زیاد اخذ کنند.

این شرکت اعلام کرد که کارکنان استارباکس پس از اخذ مدرک خود ملزم نیستند حتما در این شرکت به فعالیت خود ادامه دهند. آنها همچنین می‌توانند رشته‌های دیگری را که به شغلشان در این شرکت ارتباطی ندارند، انتخاب کنند. «هوارد شوتلز»، مدیر اجرایی استارباکس در حضور «آرنه دونکان»، وزیر آموزش آمریکا و ۳۴۰ نفر از کارکنان این شرکت و خانواده‌هایشان از راه‌اندازی این برنامه خبر داد.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کارکنان این کمپانی در برنامه فوق شرکت کنند و این برنامه چقدر هزینه برای استارباکس به همراه داشته باشد. در عین حال با اجرای این برنامه، آمار ثبت‌نام‌ها در رشته‌های آنلاین دانشگاه آریزونا به طور چشمگیر افزایش خواهد یافت. تحصیل در برنامه آموزشی آنلاین دانشگاه آریزونا سالانه ۱۰ هزار دلار شهریه دارد و ارزش مدرک آن با مدارک تحصیلی دانشگاه‌های دیگر برابر است.

نظر شما