شناسهٔ خبر: 17634 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکلیف «ردکارپت» عطاران مشخص شد

در حالی که شورای صنفی از بررسی پیشنهاد اکران «رد کارپت» در ماه رمضان خبر می‌دهد، تهیه‌کننده این فیلم نیز از آمادگی برای اکران در این ماه خبر می‌دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم «ردکارپت» درباره اظهارنظر سخنگوی شورای صنفی نمایش که از بررسی اکران این فیلم در ماه مبارک رمضان خبر داده بود گفت: مساله اکران این فیلم در ماه مبارک رمضان به ما پیشنهاد شد و با پیگیری هایی که انجام شد تصمیم گرفتیم این فیلم را در صورت موافقت شورای صنفی نمایش، در ماه مبارک رمضان روی پرده ببریم.

وی ادامه داد: من معتقدم فیلم خوب تماشاگر خود را پیدا خواهد کرد و فیلمی که تکلیفش با خودش روشن باشد می‌تواند در جذب مخاطب موفق عمل کند. عده ای از تهیه کنندگان و پخش کنندگان سینمای ایران معتقدند اکران فیلم هایشان در ماه رمضان ممکن است فروش خوبی نداشته باشد و با بحران مخاطب مواجه شود ولی زمانی که به من پیشنهاد شد «رد کارپت» را در این ماه اکران کنم از آن استقبال کردم.

تهیه‌کننده فیلم «ردکارپت» یادآور شد: این ترس باید از دل تهیه‌کنندگان بیرون رود و نمایش فیلم های خود را منوط به یک فصل خاص از اکران نکنند.

احمدی درباره نظر رضا عطاران کارگردان فیلم «ردکارپت» برای اکران فیلمش در ماه مبارک رمضان توضیح داد: نظر او هم همین است و هر دو به این نتیجه رسیدیم که فیلم در ماه مبارک رمضان اکران شود. فیلم  «ردکارپت» با توجه به مضمون و محتوایی که دارد می تواند در زمانی که مخاطبان کمتر به سینما می روند، باعث رونق گیشه شود.

این عکاس سینمایی در پایان عنوان کرد: تکلیف نهایی اکران «رد کارپت» در ماه مبارک رمضان تا دو، سه روز آینده مشخص خواهد شد. ما آمادگی کامل برای اکران داریم و تمام مواد تبلیغی فیلم هم آماده شده است. البته اکران فیلم‌های این چنینی نیازمند حمایت است و اگر در اکران از فیلم هایی همانند «رد کارپت» حمایت نکنند، کسی دیگر برای اکران فیلم هایش در فصل هایی که مخاطب کمتری دارد اقدام نمی‌کند.

«رد کارپت» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و به دلیل سوژه جدید و طنز آن مورد استقبال قرار گرفت.

رضا عطاران، امیر نوری، سوسن پرور، علی سرتیپی، مارک انصاری، جمال هاشمی، ماجین موسوی، ماریلو مینگ لانا، کریستین بی فورد، حسین یاریار، حسین سلیمانی، تینا نجفی، سارا مقصودی، عبدالله صالحی، راد پورجبار، هانی صالحی، اندی کروک، فرشاد نجفی اسدالهی، محمد جواد علینقیان، عبدلیا صالح، امیر فلاحت نژاد، ملیحه خسروانی، مطهره کثیری بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «رد کارپت» آمده است: شما که غریبه نیستی، من 38 سال از خدا عمر گرفتم، 13 سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه، هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می کردم دیگه، اونور فکر می‌کنم می‌تونم کار کنم، می‌تونم شکوفا بشم.

نظر شما