شناسهٔ خبر: 17704 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محمدعلی کشاورز: نگران فشار اقتصادی بر جوانان هستم

محمد علی کشاورز بازیگر صاحب نام سینما و تئاتر آخرین وضعیت جسمانی و احوال خود را تشریح کرد و از مدیران فرهنگی خواست تا به جوانان بیشتر توجه کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی خود گفت: فعلا در خانه مشغول استراحتم و مراحل درمان توسط پزشک انجام می‌شود. تغییر خاصی در وضعیتم حاصل نشده اما توکلم به خدا است.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ضمن انتقاد از وضعیت تورم و گرانی بیان کرد: داروهایی که باید مصرف کنم روز به روز گران تر می شود و جای این که با تغییر و تحول های پیش آمده در کشور شاهد بهبود اوضاع باشیم، روز به روز همه کالاها گران تر می شود. من به شدت نگران جوانان ها هستم، این ها چگونه می توانند با این وضعیت به فکر تشکیل خانواده باشند. قیمت ها بالا می رود و حقوق ها همان است.

بازیگر فیلم «پدرسالار» درباره حمایت مدیران سینمایی از وی گفت: مدیران فرهنگی به من لطف داشته اند و در این مدت به عیادت من آمدند. حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به دیدن من آمد و درباره وضعیت سینمای ایران با او صحبت هایی داشتم. علی مرادخانی معاون هنری وزیر هم به من سر زد و جویای احوال من شد. در میان این مدیران تنها کسی که همیشه جویای احوال من است و مرتب نزد من می آید، رییس سازمان صدا و سیما است.

کشاورز ضمن تشکر از رییس سازمان صدا و سیما گفت: آقای ضرغامی معمولا جویای احوال من است و لطف زیادی به من داشته و با تمام مشغله ها و گرفتاری هایش به من سر می زند.

محمد علی کشاورز در پایان حرف هایش گفت: امیدوارم مدیران فرهنگی به فکر جوانان باشند و بستری را فراهم آورند تا این سرمایه‌های مملکت برای زندگی روزمره خود با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم کنند.

نظر شما