شناسهٔ خبر: 17767 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام ضیافت اندیشه استادان دانشگاه شهیدبهشتی از امروز

دانشگاه شهید بهشتی برنامه دوره های ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد براین اساس ثبت نام از امروز 31 خرداد آغاز می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، دانشگاه شهیدبهشتی ضیافت اندیشه اساتید را در قالب کارگاه‌های دانش افزایی و برنامه‌های فرهنگی در چهار دوره به شرح ذیل در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

کارگاه اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی (معادل یک واحد درسی) توسط استاد حجه الاسلام دکتر میراحمدی در دهه اول ماه مبارک رمضان، 8 تا 10 تیرماه برگزار می شود.

کارگاه معرفت شناسی اسلامی و فلسفه علم (معادل دو واحد درسی) توسط استاد حجه الاسلام دکتر شاکرین در دهه دوم ماه مبارک رمضان 11 تا 18 تیرماه برگزار می شود.

کارگاه اصول تعلیم و تربیت اسلامی(معادل یک واحد درسی) در دو دوره متوالی توسط استاد حجه الاسلام دکتر آذربایجانی در دهه سوم ماه مبارک رمضان در نوبت صبح و بعد از ظهر 22 تا 29 تیرماه برگزار می شود.

لازم بذکر است که اساتید جهت شرکت در کارگاه اصول تعلیم و تربیت اسلامی فقط باید یکی از دوره ها را انتخاب کنند. ثبت نام، از امروز شنبه 31 خرداد آغاز می شود.

همچنین ثبت نام فقط از طریق سایت نهاد به آدرس http://nahad.sbu.ac.ir انجام می گیرد. اعضای هیات علمی که قبلا این کارگاه‌ها را گذرانده اند نیاز به حضور در این کارگاهها ندارند.

نظر شما