شناسهٔ خبر: 17853 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مواعظ اخلاقی شاگرد علامه طباطبائی در"سرچشمه"

آیت الله قدرت الله نجفی از شاگردان مرحوم علامه طباطبائی و مرحوم الهی‌قمشه‌ای روزهای ماه مبارک رمضان در سرچشمه سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ این عارف سالک و استاد برجسته اخلاق که خود از جانبازان حادثه هفتم تیر است در قتلگاه شهید بهشتی و یارانش به ارائه مواعظ اخلاقی خواهند پرداخت.

آیت الله نجفی قمشه‌ای دوران تحصیل خود را با کسب فیض از محضر بزرگان چون آیت الله العظمی گلپایگانی، آیت الله میرزا هاشم آملی و شهید مطهری گذرانده و مدت طولانی ارتباط و انس فراوان با علامه حسن زاده ‌آملی و علامه جوادی ‌آملی داشته است.

ایشان بعد از انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و پس از جانبازی در حادثه هفتم تیر فرزند خود را نیز در جبهه‌های دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

آیت الله نجفی قمشه‌ای که طی سالهای گذشته در شهرضا اقامت دارند در ماه مبارک رمضان برای ارئه مواعظ اخلاقی در تهران اقامت خواهند داشت.

این جلسات در طی ماه مبارک رمضان هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در  محل عروج آسمانی شهدای هفتم تیر در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی "سرچشمه" در خیابان شهید مصطفی خمینی، پایین‌تر از میدان بهارستان، کوچه شهید صیرفی‌پور واقع شده و علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌های آن با شماره تلفن ۳۵۰۲۴۰۰۰ تماس بگیرند و یا به سایت www.sarcheshmeh.org  مراجعه کنند.

نظر شما