شناسهٔ خبر: 17882 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ردکارپت» پنجمین فیلم اکران عید فطر شد

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اکران «برف» به سرگروهی سینما آفریقا و«رد کارپت» در گروه سینمایی قدس از چهارشنبه چهارم تیرماه شروع می شود و «رد کارپت» تا عید فطراکرانش ادامه خواهد داشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد دو فیلم‌ جایگزین سالنهای سینمای کشور گفت: از چهارشنبه چهارم تیرماه فیلم سینمایی «برف» به سرگروهی سینما آفریقا جایگزین «اشباح» و فیلم سینمایی «ردکارپت» در گروه سینمایی قدس  جایگزین «متروپل» می شود.

وی در مورد مصوبات دیگر این جلسه گفت: بر اساس طرح ویژه ماه مبارک رمضان بعد از افطار بلیط‌های سینما نیم بها می‌شود و مصوب شد بعد از سانس موظف، سینماها می توانند با عقد قرارداد به اخذ حواله، فیلم های دیگری را اکران کنند.

فرجی همچنین در مورد پنجمین فیلم اکران عید فطر گفت: شورا مقرر کرد به فیلم‌هایی که در ماه مبارک رمضان پیشنهاد اکران می‌دهند تعداد هفته‌ی نمایش شان مد‌نظر قرار نگیرد و اکران «ردکارپت» از ماه رمضان تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در آخر گفت: با احتساب این موضوع سینمای قدس به عنوان پنجمین سرگروه اکران عید فطر فیلم سینمایی «ردکارپت» را نمایش می دهد.

«ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در سی و دومین دوره جنواره فیلم فجر حضور داشت. عطاران در این فیلم هم در مقام کارگردان است و هم در نقش یک عاشق سینما بازی می‌کند. بخش اعظم این فیلم در ایام جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ فرانسه تصویربرداری شده است.

این فیلم توسط موسسه فیلمیران پخش‌ می شود. علی سرتیپی تهیه کننده و مدیرعامل فیلمیران، پس از سال‌ها بار دیگر در نقش بازیگر در این فیلم ایفای نقش کرده است.

نظر شما