شناسهٔ خبر: 17894 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذیرش دانشجویان معدل بالا در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی

رئیس دانشکده غیر حضوری (مجازی) دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی گفت: این دانشگاه پس از ثبت نام اولیه نیز می‌تواند نسبت به پذیرش دانشجویانی که دارای بالاترین نمره معدل مدرک کارشناسی یا مصاحبه حضوری هستند، اقدام کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی گفت: از سوی وزارت علوم تعدادی از دانشجویان برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی‌ارشد غیرحضوری (مجازی) دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام اولیه دانشجویانی که از طریق سازمان سنجش به این دانشگاه معرفی شده‌اند الکترونیکی بوده لذا داوطلبین باید پس از اعلام شروع ثبت‌نام (اوایل تیرماه) با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.urd.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس دانشکده مجازی دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی در ادامه افزود: دانشگاه ادیان پس از اتمام ثبت‌نام نسبت به پذیرش قطعی دانشجویان اقدام و اسامی دانشجویان قطعی از همین سایت اعلام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از رشته‌ها سطح تعدادی از معرفی‌شدگان بالاتر از سقف تعیین شده گفت: دانشگاه پس از ثبت نام اولیه می‌تواند نسبت به پذیرش دانشجویانی که دارای بالاترین نمره معدل مدرک کارشناسی یا مصاحبه حضوری هستند، اقدام کند.

طباطبایی در ارتباط با چگونگی برگزاری کلاس‌های دوره‌های مجازی بیان داشت: تمام کلاس‌ها به صورت اینترنتی برگزار شده و دانشجو پس از دریافت کد دانشجویی از اول مهر ماه دروس خود را در سامانه آموزش غیر حضوری (مجازی) به آدرس www.vu.urd.ac.ir مشاهده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دروس در هر ترم به صورت صوت، فیلم و جزوه در سامانه قابل دانلود هستند و نیازی به خرید کتاب نیست، همچنین دانشجویان غیرحضوری دانشگاه نیازی به حضور در محل دانشگاه به جز زمان تطبیق مدارک و آزمون پایان ترم ندارد.

رئیس دانشکده مجازی دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه امتحانات پس از اتمام ترم و در یک روز انجام می‌شود متذکر شد: دوره آموزشی کارشناسی ارشد در چهار ترم تحصیلی و به صورت آموزش محور است.

این مسئول اذعان داشت:‌ شهریه تحصیل در دوره غیر حضوری کارشناسی ارشد طبق جدول اعلام شده از طرف وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری دریافت می‌شود و پس از اتمام دوره آموزشی نیز مدرک رسمی کارشناسی ‌ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان داده خواهد شد.

نظر شما