شناسهٔ خبر: 17902 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوازدهمین جشنواره جوان سوره برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره عصر امروز در کرمان برگزار شد، در بخش پایانی این مراسم از برگزیدگان این دوره تجلیل به عمل آمد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره عصر دیروز با حضور محمد حمزه‌زاده مدیر انتشارات سوره مهر، یوسف‌علی میرشکاک شاعر و منتقد ادبی، محمدرضا عبدالملکیان و جمعی از اهالی ادب در کرمان برگزار شد. 

این مراسم از برگزیدگان این دوره جشنواره در بخش‌های مختلف شعر و داستان تقدیر به عمل آمد. هیئت داوران در بخش شعر کودک و نوجوان از فائزه زرافشان، داستان کودک و نوجوان از صفورا ابراهیمی خبیر، ترانه و سرود از فاطمه یزدانپرست، شعر نو نمایی و آزاد از محمدصابر شریفی، شعر کلاسیک از محمدحسین ملکیان و داستان کوتاه بزرگسال از قاسم فتحی به عنوان نفرات اول تجلیل کردند.

همچنین در بخش داستان کوتاه بزرگسال از نیلوفر نیک‌بنیاد، شعر کلاسیک از مریم آرام، شعر کودک و نوجوان از عصمت حاجی‌زاده، داستان کودک و نوجوان از وجیهه نوزادی، ترانه و سرود از روح‌الله ملک‌زاده و شعر نو و نیمایی و آزاد از مهدی نظارتی‌زاده به عنوان نفرات دوم این دوره جشنواره تجلیل به عمل آمد.

همچنین هیئت داوران در بخش شعر کودک و نوجوان از محمد صارمی شهاب، داستان کودک و نوجوان از سمیرا آرامی، ترانه و سرود از مرضیه فرمانی، شعر نو و نیمایی و آزاد از امیر خان‌پرور، شعر کلاسیک از ساجده جبارپور و داستان کوتاه بزرگسال از مهدی شریفی، به عنوان نفرات سوم این دوره جشنواره تقدیر کردند.

بخش دیگر اهدای جوایز به آثار تقدیری این دوره جشنواره اختصاص داشت که در این بخش از ثریا عبدی در بخش شعر کودک و نوجوان، احسان محمدی و نیلوفر بختیاری در بخش ترانه و سرود فاطمه بیرانوند و سلمان نظافت‌یزدی در بخش شعر نو و نیمایی و آزاد محسن کاویانی در بخش شعر کلاسیک نظام حق‌آبی و فرشته حاجی‌دیوچی و پویا پیرحسین‌لو در بخش داستان کوتاه بزرگسال و علی سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما