شناسهٔ خبر: 17903 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز افتتاح می‎شود

مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز سه شنبه سوم تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان و مهمانان نمایشگاه در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فردا سه شنبه سوم تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان و مهمانان نمایشگاه در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. در این مراسم علاوه بر وزیر ارشاد یکی از مسئولان ارشد نظام سخنرانی خواهد کرد.

همچنین در این مراسم ضمن ادای احترام به مزار شهدای گمنام باغ موزه، بخش های مختلف نمایشگاه قرآن کریم افتتاح می شود. بیست و دومین نمایشگاه قران کریم از ۳ تا ۲۲ تیر (۲۵ شعبان تا ۱۵ رمضان ) در باغ موزه دفاع مقدس، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. نمایشگاه امسال شامل بخش هایی از جمله دانشگاهیان، کودک و نوجوان، تشکل های قرآنی، بین الملل و رسانه های دیجیتال است.

حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در نشست رونمایی از آلبوم نشست های علمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای نمایش بخشی از جلوه های علمی قرآن به مخاطبان است. رویکرد وزارت ارشاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون تخصصی تبلیغ و ترویج این است که وجه علمی قرآن را به گوش جهانیان برسانند.

ساعت بازدید نمایشگاه مطابق سالهای قبل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ می باشد. باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه شهيد حقاني، انتهاي خيابان سرو، روبروي پارک طالقاني واقع شده است.

نظر شما