شناسهٔ خبر: 17933 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عدم تصمیم جدید برای ریاست دانشگاه شریف

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم گفت: ما نمی خواهیم در دانشگاه ها انتخابات برگزار کنیم بلکه می خواهیم افرادی که در میان اعضای هیات علمی مقبولیت دارند را شناسایی و سپس انتخاب کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، عبدالحسین فریدون در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه تربیت مدرس در مورد انتخاب سرپرست دانشگاه صنعتی شریف گفت: هنوز تصمیمی برای دانشگاه شریف گرفته نشده است.

وی در مورد معرفی سرپرست ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: این سرپرست هایی که انتخاب شده اند به تدریج به شورا معرفی می شوند.

فریدون در پاسخ به این سئوال که آیا دکتر احمدی در نظرسنجی ها حضور داشت گفت: بله وی هم حضور داشن اما ما به درصد افراد در نظرسنجی کاری نداشتیم بلکه میزان مقبولیت در میان اعضای هیات علمی مد نظر بود.

وی افزود: ما نمی خواهیم در دانشگاه ها انتخابات برگزار کنیم بلکه می خواهیم افرادی که در میان اعضای هیات علمی مقبولیت دارند را شناسایی و سپس انتخاب کنیم.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در خصوص این سئوال که آیا دکتر احمدی نسبت به سایر گزینه ها دارای مقبولیت بیشتری بود یا خیر، گفت: تنها فاکتور این نیست و خیلی موارد دیگر را باید مقایسه کنیم تا از بین افرادی که مقبولیت دارند یک نفر را انتخاب کنیم.

 
 

نظر شما