شناسهٔ خبر: 17945 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فرهنگنامه سبک زندگی» منتشر می‌شود

مدیر انتشارات قدیانی با بیان اینکه این انتشارات طی سال جاری بیش از ۱۱۹ عنوان کتاب در بخش تألیف و ترجمه منتشر خواهد کرد، گفت: «فرهنگنامه سبک زندگی» به زودی برای مخاطبان نوجوان تألیف و منتشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ نادر قدیانی، مدیر انتشارات قدیانی از انتشار بیش از 119 عنوان کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان برای چاپ نخست سال 93 طی ماه‌های آتی خبر داد و گفت: انتشارات قدیانی هر ساله بیش از 700 عنوان کتاب را مورد تجدید چاپ قرار می‌دهد که امسال تعداد  آثار چاپ اول زیر چاپ  این انتشارات بیش از 119 اثر بوده که از این تعداد حدود 59 عنوان کتاب به حوزه تألیف مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: انتشارات قدیانی به نگارش و چاپ کتاب مرجع برای گروه سنی نوجوان نیز توجه بسیار دارد به همین منظور سری مجموعه کتاب‌هایی را با عنوان «کتاب مرجع دین» به زودی منتشر و روانه بازار نشر می‌کند.

قدیانی عنوان کرد: از جمله این کتاب‌های مرجع می‌توان به «فرهنگنامه سوره‌های قرآن» برای گروه سنی نوجوان و جوان توسط «حجت‌الاسلام غلامرضا ابهری» اشاره کرد که در این کتاب سعی شده است مهمترین نکات هر سوره را همراه با معرفی خود سوره که مکی و یا مدنی است را معرفی و نکته‌های مهم را بیان ‌شود و دربردارنده حدود 380 صفحه است.

وی افزود: کتاب «فرهنگنامه سبک زندگی» یکی دیگر از آثار مرجع با نگارش حجت‌الاسلام ابهری است که این کتاب با یک برداشت دینی _ علمی مطالبی را که  در رفتارهای اسلامی مثمر ثمر است را بیان و مخاطب را برای انجام این کارها ترغیب می‌کند که این اثر نیز برای مخاطبان نوجوان در 180 صفحه به نگارش درآمده است.

مدیر انتشارات قدیانی درباره کتاب «فرهنگنامه پرسش‌ها و پاسخ‌ها»،  گفت:  این کتاب قبلاً به صورت تک‌جلدی با موضوع‌بندی‌های مختلف برای نخستین بار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توزیع شد و اکنون هم به صورت یک مجموعه به عنوان یک کتاب کامل و مرجع برای گروه سنی نوجوان در مرحله چاپ قرار دارد.

به گفته وی،‌ مجموعه 4 جلدی «زیبا بنویسیم» تألیف «رضا تبریزی (وحید)» با موضوع تسلط کودکان بر نحوه نوشتن یکی دیگر از آثار زیر چاپ انتشارات قدیانی برای گروه سنی پیش دبستان است که تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.

نظر شما