شناسهٔ خبر: 17955 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‎های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بيست و دومين نمايشگاه بين‎المللی قرآن كريم

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم با حضور در دو بخش مكتوب و بخش دانشگاهيان آخرين دستاوردهاي خود را در زمينه تحوّل علوم انساني در معرض ديد عموم قرار می‎دهد.

فرهنگ امروز: برگزاري نشست هاي علمي تخصصي با عناويني همچون، مفاهيم روان شناختي در قرآن كريم، جريان شناسي تفسير سلفي و مكانيزم هاي نظارت خدا بر رفتار انسان و اثر آن در تنظيم رفتار اجتماعي از ديدگاه قرآن كريم از جمله برنامه هاي علمي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دانشگاهيان بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم است.

همچنين ارائه مشاوره تخصصي پژوهش ها و پايان‌نامه هاي قرآني با رويكرد ميان رشته اي و با حضور اعضاي هيئت علمي پژوهشگاه از ديگر فعاليت هاي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اين دوره از نمايشگاه است. قرآن و اقتصاد، قرآن و علوم تربيتي، قرآن و علوم اسلامي، قرآن و روان شناسي، قرآن وجامعه شناسي، قرآن و علوم انساني و قرآن و مديريت موضوعاتي است كه در برنامه مشاوره گنجانده شده است.
علاقه مندان جهت آگاهي از زمان دقيق اجراي برنامه هاي فوق مي توانند به پايگاه اطلاع رساني پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني www.rihu.ac.ir   مراجعه نمايند.
غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش مكتوب در سالنA  غرفه 44 پذيراي علاقه مندان به كتب علوم انساني اسلامي است.

نظر شما