شناسهٔ خبر: 17983 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بخش عترت و بازارچه رمضانی به نمایشگاه قرآن افزوده شود

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری نمایشگاه قرآن کریم ایران را در جهان اسلام منحصر به فرد دانست و افزوده شدن بخش عترت و ایجاد بازارچه های رمضانی در کنار این نمایشگاه را برای تکمیل آن پیشنهاد داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این که این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز از ۲۵ شعبان تا ۱۵ ماه رمضان میزبان مردم خواهد بود،افزود:تمامی تدارکات برای سهولت حمل و نقل بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که در این راستا به مردم توصیه می‌کنیم در ساعات بازدید از نمایشگاه از وسایل نقلیه عمومی به ویژه مترو استفاده کنند تا شاهد مشکلاتی در رفت و آمد نباشند.

وی افزود: ۹۹ نشست علمی در نمایشگاه قرآن با موضوعات قرآنی برگزار می‌شود که هر کدام از این نشست‌ها می‌تواند راهکاری برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی کشور ارائه دهد.

حشمتی همچنین گفت:در نمایشگاه امسال دو بازارچه نشر قرآنی و رسانه‌های دیجیتال در نظر گرفته شده است که به امر فروش می‌پردازد و سایر غرفه‌ها نیز بازگوکننده جلوهای قرآنی هستند.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با ارائه دو پیشنهاد برای تکمیل  نمایشگاه قرآن اظهار کرد: بهتر است برای تکمیل این کار مهم، بخش عترت و بازارچه رمضان به نمایشگاه افزوده شود است. نمایشگاه قرآن کشورمان در جهان اسلام منحصربه‌فرد است اما جا دارد این نمایشگاه را با برپایی نمایشگاه عترت و بازارچه فروش اقلام ضروری مردم مانند پوشاک و مواد غذایی تکمیل کنیم.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد با حضور مردم در این مکان مقدس شاهد برپایی جشن بزرگ قرآنی باشیم.

نظر شما