شناسهٔ خبر: 18128 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اگر حوزه هنری بخواهد «نام‌ها» ادامه پیدا می‌کند

کارگردان «نام‌ها» از انجام مراحل پایانی و فنی از انیمیشن‌های «شهید باقری»، «شهید باکری» و «شهید شیرودی» خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ رضا میرکریمی کارگردان «نام‌ها» درباره آخرین جزییات مجموعه انیمیشنی خود گفت‌: مجموعه‌های «شهید باقری» و «شهید باکری» و «شهید شیرودی» این مجموعه کمیک موشن در مرحله تدوین قرار دارد و مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: دوستان حوزه هنری می‌توانند ادامه این مجموعه و نوع سبک کار را با یک تیم و کارگردان دیگر ادامه دهند که تصمیم گیری آن با دوستان حوزه هنری است.

میرکریمی اضافه کرد: در حال حاضر مشغول انجام مراحل پایانی تدوین و کامپوزیت این انیمیشن‌ها هستیم که پس از انجام کار موسیقی و صداگذاری تولید ۳ مجموعه از این اثر را به زودی به پایان می رسانیم.

رضا میرکریمی مجموعه مستند «نام‌ها» را با فرم کمیک‌موشن که پیش از این در ایران تجربه نشده است، کارگردانی کرده و قرار است در هفت قسمت سی دقیقه‌ای کل مجموعه را آماده نمایش کند.

مجموعه این آثار سی دقیقه‌ای در هفت قسمت روایت شده که پیش از این دو روایت «مصطفی» و «عباس» آماده و رونمایی شده است و روایت‌های دیگر از سرداران شهید «عباس باکری» و «حسن باقری»، «علی اکبر شیرودی»، «ابراهیم همت» و «حسین خرازی» در حال ساخت است.

نظر شما