شناسهٔ خبر: 18155 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجموعه گفتگوهای دینانی درخصوص ماه رمضان منتشر می‌شود

انتشارات سروش به زودی 2 کتاب «ضیافت حقیقی» اثر آیت الله محمد شجاعی و «صفای رمضان» از دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی را در آستانه ماه مبارک رمضان، منتشر خواهد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علی رمضانی معاون فرهنگی انتشارات سروش گفت: 2 عنوان کتاب«ضیافت حقیقی» اثر آیت الله محمد شجاعی و «صفای رمضان» مجموعه گفتگوهای دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی که درباه ماه مبارک رمضان با توجه به نهج‌البلاغه است، به زودی منتشر می‌شود.

وی افزود: کتاب «ضیافت حقیقی» متن مکتوب مجموعه برنامه‌های پخش شده رادیویی آیت الله استاد محمد شجاعی در رادیو قرآن است و به موضوعات معنای عبودیت، شرایط روزه صحیح، ظاهر و باطن روزه، تذکراتی در باب تلاوت قرآن، درک شب‌های قدر و عید فطر می‌پردازد.

رمضانی افزود: کتاب «صفای رمضان» نیز حاصل گفتگوهای استاد دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی در برنامه معرفت شبکه چهارم سیما درباره ماه رمضان است و به موضوعات رابطه علم و عبادت، سوره قدر، رابطه شب قدر و ولایت حضرت علی(ع)، نقش روابط اجتماعی و حق‌الناس در تعالی شب‌های قدر و موضوع وابستگی و وارستگی اختصاص دارد. کتاب «صفای رمضان» دومین جلد از مجموعه کتاب‌های برنامه معرفت شبکه چهارم سیما است که از سوی انتشارات سروش منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی انتشارات سروش گفت: «کتاب‌های رمضان در فرهنگ مردم»، «مقالات (مبانی نظری و عملی تزکیه)» و «اسماءالحسنی» نیز طی سالیان قبل با موضوعیت ماه مبارک رمضان توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده‌اند.

نظر شما